Tuesday, August 14, 2007

فوق برنامه ی ما


اردوی کانون ایرانگردی دانشگاه لغو شد.
این اردو که بچه ها چند ماهی برای برگزاریش تلاش و هماهنگی کرده بودن، دیروز لغو شد.
درست چند روز قبل از حرکت از طرف فوق برنامه دانشگاه به کانون اطلاع میدن که بجای سه اتوبوس که قرار بود در اختیارشون بذارن فقط یک اتوبوس بهشون میدن و خودشون باید دو تای دیگه رو جور کنن و این در حالیه که تو این چند ماه که هماهنگی میشده و حتی تا هفته قبل که برای ثبت نام با فوق برنامه هماهنگ میشده مشکلی برای سه اتوبوس نبوده و حتی فوق برنامه تعداد دختر و پسرهای این سه اتوبوس رو هم تعیین کرده بوده اما یهو پریروز میگه که اتوبوس نداره و نمیتونه به بچه ها سه تا اتوبوس بده ! اعتراض بچه ها به مدیریت دانشگاه هم چندان تحویل گرفته نشده، گویا قبلا فوق برنامه باهاشون هماهنگ کرده بوده.
جالب اینه که دیروز هم به بچه ها اطلاع میدن که همون یه اتوبوس رو هم بهشون نخواهند داد ! و با زبون بی زبونی (به این که دیگه نمیشه گفت بی زبونی !) بچه ها مجبور میشن دو سه روز قبل از حرکت اردو رو لغو کنن، اردویی که تو این مدت کلی براش زحمت کشیده بودن و با پنج استان کشور برای رفتن هماهنگ کرده بودن.
نکته دیگه ای که شنیدم و جالب بود این بود که پریروز یعنی روزی که به بچه ها اطلاع دادن که فقط یه اتوبوس بهشون میدن گویا فوق برنامه چکی رو هم که برای اجرای اردو به کانون داده بوده، کنسل میکنه و بچه ها نمی تونن از بانک پول بگیرن بعد هم میگن که شما که اردو نمیرین چک می خواین چیکار !!! و نکته اینه که پریروز هنوز اردو کنسل نشده بوده و قرار بوده فوق برنامه یه اتوبوس به برنامه ای که خودش از قبل می دونسته میخواد لغوش کنه اختصاص بده ! حالا هم بچه های کانون موندن چیکار کنن ؟! این همه هماهنگی و زحمت و کلی این در اون در زدن و تازه تدارکاتی هم که تا حالا دیده بودن و خرج برداشته و ...
به همین سادگی زحمت این بچه ها از بین رفت. انگار اینجا به کمترین چیزی که اهمیت داده میشه همون دانشجوهاست و زحمتی که دارن میکشن.
حالا برای بعضی کانون های همین دانشگاه همیشه اتوبوس و تدارکات روبراه و آماده اس، و بقیه کانون ها باید اینجور اذیت بشن. یا بهشون گفته میشه چند تا کانون با هم برنامه بذارن و برن اردو که مجبور نباشن اتوبوس بگیرن ! از این همه وقاحت حالم بهم میخوره...

No comments: