Wednesday, August 01, 2007

هري پاتر توطئه استكبار


ديشب يه برنامه درباره هري پاتر نشون داد كه بگه هدف خالق هري پاتر ترويج شيطان پرستي و دوري از پرستش خداي يگانه و تشويق به شرارت و آدمكشي و قتل بوده و رولينگ مي خواد كه همه بچه ها كافر بشن و برن جهنم !
همين مونده بود كه به اين كتاب و فيلم گير بدن و اين مزخرفاتي كه من ديدم رو تو تلويزيون ملي ما نشون بدن ! از اين همه حماقت حالم بهم خورد ! تا تونست دروغ و مزخرف تحويل مردم داد ! و گير داده بود كه چرا هري براي مقابله با ولدمورت نيايش خداي يگانه را به جاي نمي آورد و نماز هاي پنج گانه خود را ادا نمي كند !!
و در اين بين هر جا كه لازم بود از تصاوير فيلم هاي معروف ديگر مثل ارباب حلقه ها و جن گير براي اثبات سخن خود درباره هري پاتر بهره مي برد و هر جا كه نياز به دروغ بيشتري بود با نمايش تصاوير قسمت هايي از فيلم هاي هري پاتر و ادعاهاي دروغ فيلم را به نفع خود ترجمه مي كرد. خلاصه اينكه دروغي نمانده بود كه به اين مجموعه نسبت ندهند كه دادند ! تنها مانده بود كه بگويند هري ادعاي پيامبري هم كرده !!!!
و البته در اين بين تصاويري از نماز جماعت مسلمين و طواف خانه خدا را هم نشان داد كه من هنوز ارتباطي بين اين ها كشف نكرده ام ! و انتظارم براي ديدن تصاوير افطار ماه رمضان نيز بي جواب ماند.
شماره حساب هري كه 677 است، مجموع اعداد 666 و 11 است كه اولي نماد شيطان و دومي نماد قانون شكنيست !!!!
در بعضي جاها معلوم بود كه محققان محترم اين برنامه حتي آشنايي اندكي هم با داستان هري پاتر ندارند ! مثلا در جايي گفته شد كه ولدمورت براي انجام اعمال شيطاني نيروهاي خود را به شكل مار مي فرستد! كه منظورشان خود مار ولدمورت بود، كه خودش يك موجود جاندار است نه تغيير شكل يافته اي از اعمال براي فرستادن !
هري هميشه در حال قانون شكني و شرارت و بدجنسي است و همواره در حال گرفتن جوايز متعدد از اساتيد مدرسه !
هري همواره در حال اذيت كردن مالفوي بيچاره است كه طفلكي گناهي هم ندارد !!
رولينگ بچه هاي بد مدرسه را با قيافه هاي زشت و هيكل هاي چاق مسخره مي كند !! مثلا يكيش لابد مالفويه !
در اينكه جادوگران مثل آدم هاي معمولي اند حتما منظور شري نهفته است !
كلاه جادوگري كه بر سر اساتيد مدرسه است نوع خاصي از كلاه نشانه هوش و خرد است كه حتما منظور بدي پشت اين ايده پنهان شده !
اينكه بچه ها براي مقابله با دشمنان تلاش و كوشش مي كنند خيلي بد است چون بايد با راز و نياز به درگاه خدا بخواهند كه بر دشمنان پيروز شوند نه با تلاش خود !
بچه ها همواره در حال مسخره كردن استادانند و هر روز به در آوردن آنها به اشكال مختلف در لباس هاي مسخره مشغولند !
هميشه نيروهاي غيبي و ماورايي به كمك هري مي آيند كه معلوم نيست از كجا آمده اند !! مثال اين جمله ققنوسي بود كه دامبلدور براي هري فرستاد يا شمشيري كه باز او برايش فرستاد يا ديگر كمك هايي كه هر كدام مشخصا معلوم بود كه از كجا آمده اند !
جغد نماد يهودياني است كه مسيحي نشده اند و حضور اين پرنده در اين مجموعه حتما هدفي خاص داشته است !
لحظه اي كه از انتقام گرفتن هاي روزانه هري پاتر صحبت مي كرد صحنه اي كه هري، پتی گرو همدست قاتل پدرش را مي بخشد نشان داد و در جايي كه از خشونت هري مي گفت صحنه حمله توپ كوييديچ به او و بازيكنان را پخش كرد.

و از اينكه در اين داستان تخيلي موجودات خيالي يا جادوگران يا طلسم و اصلا تخيل ديده مي شود اظهار تعجب مي كرد و آن را نشانه اي از منظور نهفته و پليدي مي دانست !!!و در كل با توجه به اينكه سحر و جادوگري در اديان نهي شده، اين مجموعه درصدد تبليغ و ترويج خرافه پرستي و كفر و شيطان پرستي بوده و خواسته نوع خوبي از شرارت و افكار شيطاني را معرفي كند تا نوجوانان را مستقيم به اندرون جهنم سرازير نمايد !!

3 comments:

Anonymous said...

بیخیال احسان جون تو که باز نشستی پای برنامه های این تلویزیون. حوصله و اعصابی داری تو هم ها!

Anonymous said...

هری پاتر رو هم ترجمه شده میتونی از اینجا دانلود کنی
http://www.transpotter.blogfa.com/
والا من که تو خونه اینترنت ندارم و از دانشگاه هم جرات نمیکنم برم دنبال چیزای کپی رایت دار. ولی کتاب رو خریدم و ارم میخونم دیگه.

Anonymous said...

فکر میکردم تنها چيزی که ميشه در رابطه با داستان هری پاتر گفت استعداد خارق العاده ی رولينگه اما انگار اين ها میخواستن نشون بدن که ذهن خلاقی دارن و ميتونن خيلی چيزای ديگه هم بگن که گویا فقط گفتن مد نظر بوده حتی اگر چرت و پرت باشه